Return Policy - Rückgaberecht

Our policy lasts 14 days. If 14 days have gone by since your purchase, unfortunately we can’t offer you a refund or exchange.

To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.

To complete your return, we require a receipt or proof of purchase.

Refunds (if applicable)

Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund within a week.

If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.

Late or missing refunds (if applicable)

If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.

Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.

Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.

If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at hello@zeboka.com.

Sale items (if applicable)

Only regular priced items may be refunded, unfortunately sale items cannot be refunded.

Exchanges (if applicable)

We only replace items if they are defective or damaged.  If you need to exchange it for the same item, send us an email at hello@zeboka.com and send your item to: Pulodi Mizhgona, Landsberger Allee 179A Berlin  DE 10369.

Gifts

If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.

If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and he will find out about your return.

Shipping

To return your product, you should mail your product to: Pulodi Mizhgona, Landsberger Allee 179A Berlin  DE 10369.

You will be responsible for paying for your own shipping costs for returning your item. The whole price including the shipping will be refunded.

Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you, may vary.

If you are shipping an item over €75, you should consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.

________________________________________________________________________

Das Rückgaberecht besteht für 14 Tage ab Erhalt der Ware, anschließend kann kein Gebrauch vom Rückgaberecht gemacht werden.

Für die Rückgabe muss der Artikel ungebraucht und im Originalzustand in der Originalverpackung sein.

Für die Rückgabe muss eine Rechnungskopie beigefügt werden.

Rückgabe (falls zutreffend)

Nach Erhalt und Überprüfung der retournierten Ware setzen wir Sie über den Erhalt der Waren per E-Mail benachrichtigen. Wir werden Sie zudem über die erfolgreiche bzw. Erfolglose Rückgabe in Kenntnis setzen. Bei einer erfolgreichen Rückgabe wird die Rückerstattung eingeleitet und ein Guthaben auf Ihre Kreditkarte bzw. die ursprüngliche Zahlungsart innerhalb der Regelzeit gebucht.


Verspätete oder fehlende Erstattungen (falls zutreffend)

Sollten Sie innerhalb zwei Wochen nach Erhalt der Rückgabebestätigung keine Zahlung erhalten haben, bitten wir Sie zunächst, Ihr Bankkonto erneut zu überprüfen. Anschließend kontaktieren Sie Ihr Bankunternehmen, da es einige Zeit in Anspruch nehmen kann, bis Ihr Guthaben in Ihrem Bankkonto erscheint und die Zahlung verarbeitet wurde. Wenn Sie alle diese Schritte erledigt haben und Sie die Rückzahlung weiterhin nicht erhalten haben, kontaktieren Sie uns bitte unter hello@zeboka.com.


Rabattierte Artikel (falls zutreffend)

Es können ausschließlich nicht rabattierte Artikel erstattet werden.


Umtausch (falls zutreffend)

Wir ausschließlich defekte oder beschädigte Artikel umtauschen. Wenn Sie den Artikel gegen einen gleichen Artikel umtauschen möchten, senden Sie diesen bitte an: Mizhgona, Landsberger Allee 179A Berlin  DE 10369.


Geschenke

Wenn der Artikel als Geschenk gekauft und direkt an Sie versendet wurde, erhalten Sie bei der Rückgabe einen Gutschein im Wert des Artikels. Sobald wir den Rücksendeartikel erhalten haben, senden wir Ihnen den Gutschein per E-Mail zu.


Wenn der Artikel nicht als Geschenk gekauft wurde oder der Schenkende den Artikel zu sich selbst liefern ließ, folgt der Schenkende dem üblichen, oben aufgeführten Retoureprozess.


Versand

Für eine Rückerstattung senden Sie Ihren Artikel an Mizhgona, Landsberger Allee 179a, 10369 Berlin, DE.


Sie als Käufer sind für die Kosten der Rücksendung verantwortlich. Rücksendekosten werden nicht erstattet. Bei einer Rückerstattung erstatten wir den vollständigen Kaufpreis inkl. Versandkosten.


Abhängig von Ihrem Wohnort kann die Lieferzeit Ihres umgetauschten Artikels variieren.


Wenn Sie Artikel über einem Warenwert von 75 € versenden, sollten Sie einen Paketversand mit Sendungsverfolgung bzw. Sendungsversicherung in Erwägung ziehen. Wir können nicht garantieren, dass wir Ihren retournierten Artikel erhalten werden.